Základné informácie
Názov: | GPH – Reserata pro Futuro |
GPH – pre budúcnosť otvorená | |
Kód ITMS: | 312011U411 |
Kód výzvy: | OPLZ-PO1/2018/DOP/1.1.1-03 |
Trvanie: | od 11/2019 do 10/2021 |
Oprávnené výdavky: | 210 453,82 € |
Ciele, aktivity a cieľové skupiny projektu
Cieľom projektu je zvýšenie finančnej, matematickej, prírodovednej a čitateľskej gramotnosti žiakov gymnázia.
Aktivity:
I. Rozvoj jednotlivých gramotností u žiakov s cieľom zvýšiť počet hodín školského vzdelávacieho programu nad rámec hodín povinne stanovených v RUP, zvýšiť kvalitu výchovno-vzdelávacieho procesu, podporiť hĺbkové učenie, ktorým sa zabezpečí osobný rast a pridaná hodnota v ďalšom vzdelávaní žiakov a zlepšenie výsledkov žiakov v oblasti čitateľskej, matematickej a finančnej gramotnosti
- extra hodiny realizované vyučovaním nových predmetov: čitateľská gramotnosť v 3. a 4. ročníku, finančná a matematická gramotnosť v 1. ročníku a cvičenia z aplikovanej ekonómie v 3. ročníku,
- mimoškolská činnosť – realizácia krúžkov (Pokročilé programovanie, Chémia hravo, Chémia v pokusoch, Začíname s podnikaním, Náročná matematika, Krúžok prevencie chorôb a prvej pomoci, Aktuálne otázky politického vývoja krajín 20.-21. storočia, Cez latinčinu k porozumeniu súčasných odborných textov, Krúžok politického zemepisu, Prechádzky dejinami, Pokusy vo fyzike a i.) a exkurzií s cieľom podpory zvýšenia záujmu žiakov o problematiku zameranú na zvýšenie gramotnosti v prírodných vedách, čitateľských, matematických a finančných. Dobrovoľnosť výberu a spôsobu práce majú motivujúci charakter. Formy práce zamerané na bádanie, skúmanie, rozvoj vyšších myšlienkových operácií žiakov.
II. Rozvoj kľúčových kompetencií pedagogických zamestnancov
- vzdelávanie učiteľov školy zamerané na rozvoj úrovne a zlepšenie kvality kompetencií pedagogických zamestnancov
- pedagogické kluby učiteľov: matematiky, fyziky, informatiky, chémie, biológie, geografie, dejepisu, slovenského jazyka a literatúry a i.
Všetky spomínané aktivity majú za cieľ zvýšiť spomínané gramotnosti žiakov tak, aby sme dosiahli výrazne lepšie výsledky v EČ MS z MAT a SLJ a zároveň zvýšiť záujem žiakov o štúdium technických odborov.
Cieľové skupiny projektu:
300 žiakov Gymnázia Pavla Horova
28 pedagogických zamestnancov Gymnázia Pavla Horova
Koordinačný tím projektu:
Projektový manažér: RNDr. Renáta Gaľová
Finančný manažér: RNDr. Mária Spišáková
Manažér monitorovania: Mgr. Katarína Olšavová
Výstupy pedagogických klubov
Výstupy klubu | Správy z klubu | ||
1. polrok 2019/2020 | Správy 2019/2020 | ||
1. polrok 2020/2021 | Správy 2020/2021 | ||
1. polrok 2021/2022
2. polrok 2021/2022 |
Správy 2021/2022 | ||
Čítanka vzorových textov | |||
Výstupy klubu | Správy z klubu |
1. polrok 2019/2020 | Správy 2019/2020 |
2. polrok 2019/2020 | |
1. polrok 2020/2021 | Správy 2020/2021 |
2. polrok_2020/2021 | |
1. polrok 2021/2022 | Správy 2021/2022 |
2. polrok 2021/2022 |
Výstupy klubu | Správy z klubu |
1. polrok 2019/2020 | Správy 2019/2020 |
2. polrok 2019/2020 | |
1. polrok 2020/2021 | Správy 2020/2021 |
2. polrok 2020/2021 | |
1. polrok 2021/2022 | Správy 2021/2022 |
2. polrok 2021/2022 |
Výstupy klubu | Správy z klubu |
1. polrok 2019/2020 | Správy 2019/2020 |
2. polrok 2019/2020 | |
1. polrok 2020/2021 | Správy 2020/2021 |
2.polrok 2020/2021 | |
1. polok 2021/2022 | Správy 2021/2022 |
2. polok 2021/2022 |
Výstupy klubov | Správy z klubov |
1. polrok 2019/2020 | Správy 2019/2020 |
2. polrok 2019/2020 | |
1. polrok 2020/2021 (príloha) | Správy 2020/2021 |
2. polrok 2020/2021 | |
1. polrok 2021/2022 | Správy 2021/2022 |
2. polrok 2021/2022 |
Výstupy klubu | Správy klubu |
1. polrok 2019/2020 | Správy 2019/2020 |
2. polrok 2019/2020 | |
1. polrok 2020/2021 | Správy 2020/2021 |
2.polrok 2020/2021 | |
1. polrok 2021/2022 | Správy 2021/2022 |
2. polrok 2021/2022 |
Výstupy klubu | Správy klubu |
1. polrok 2019/2020 | Správy 2019/2020 |
2. polrok 2019/2020, (príloha) | |
1. polrok 2020/2021, (príloha) | Správy 2020/2021 |
2.polrok 2020/2021 | |
1.polrok 2021/2022 | Správy 2021/2022 |
2.porok 2021/2021 |